Hei kaikille!

 Tervetuloa Valonkanava - henkinen foorumi blogille!



Olen blogin kirjoittaja keski-ikäinen elämää syvääluotaava naisihminen. Tervetuloa sivuilleni.


Olen sydämellinen ihminen, ajattelen paljon muiden parasta ja korkeinta yhteistä toteutuvaa hyvää, mutta minusta löytyy myös soturiluonnetta ja "leijonamieltä" - muutoshalukkuutta sekä oikeudenmukaisuuden puolustajaa. Sanon mitä ajattelen, mutta kuitenkin kunnioitan ihmisten tunteita ja pyrin hienotunteisuuteen. Olen herkkä, intuitiivinen ja tunnistan energioita sekä kehossani sekä välillä ilmaantuvina selvätietoisuuden väläyksinä. Olen tehnyt jonkun verran myös taroteilla ennustuksia. Energiahoitoja olen tehnyt pääosin hyväntekeväisyystyönä noin 20-vuotiaasta alkaen, jotka ovat vaikuttaneet tehokkaasti sekä tunne-mentaali- ja fyysisen kehon vaivoihin. Olen erikoistunut myös sydänparannukseen ja ihmisten suruihin sekä tunne-elämän epätasapainotiloihin.

 Haen henkisistä asioista usein molemmat äärilaidat. Etsin totuutta (omaa totuutta), joka resonoi sisälläni oikealla tavalla, tuntuu hyvältä, aidolta ja kestää tutkimisen sekä pinnan raaputtamisen. Mitkään ulkoaohjeistetut mallit tai pintaliitoratkaisut painostavalla vakuuttelulla eivät riitä minulle. Olen innokas elämänfilosofi, runoilija, pohtija, taivaanrannan maalari ja haluan nähdä henkisyyden osana ihmisyyttä kokonaisuutena. Siksi älyllinen ja analyyttinenkin pohdinta kiehtoo ja psykologinen ulottuvuus- miksi ihminen toimii, niin kuin hän toimii ja mitkä asiat vaikuttavat niin arkielämän päätöksissä kuin henkisyyden tavoittelussa.  Elämä yllättää aina antaen auliisti vastauksia!

Koulutuspohjaa minulla on sekä luontaishoidoista  - Charles Ersdalin vyöhyketerapia ja Reiki sekä tutkinnot kaupalliselta ja viralliselta terveydenhoitoalalta. Minulla on myös akateeminen tutkinto, joka hankittu aikuisiällä. Pohdinnoissa pyrin perusteltaavuuteen, mutta niiden luonne on oman tiedostavan mielen tärkeydessä ja muutoksen edistämisessä ajattelussa.


 Henkiset asiat ovat aina kiinnostaneet ja kulkeneet mukana elämässä. Tietoisuuden kasvu, erottelukyky, myötätuntoisuus ja sydämen tien kulkeminen ovat itselleni tärkeitä asioita. Tähteläisyys on myös antanut omat sävynsä elämään ja näkökulmaa sekä kokemuksellista pohjaa. Henkisen tien asiat ovat avautuneet suurelta osin elämänkoulun ja intuitiivisen ohjauksen pohjalta. Ensin on syntynyt pohdinta tai kysymys, johon olen lähtenyt miettimään vastausta ja sitten mietinnän kautta usein syvällinen oivallus. Elämääni on siunattu ihmisillä, joiden kanssa olen saanut jakaa näitä oivalluksia.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Energiahoitoa, vyöhyketerapiaa ja rakkaudellista apua Sinulle! Varaa aikasi rakkaudesta elämääsi.

Hei pitkästä aikaa!

Tietoisuus ja sielu